x
Intenzivní spolupráce na rebrandingu tradiční české značky stavebnic. Nová vizuální identita a poradenství při celkové koncepci značky a výzkumech trhu, obaly, web a e-shop, správa kampaní včetně ppc a sociálních sítí, influenceři, tvorba obsahu, newslettery, komunita.
Zadání znělo jasně – pojďme oživit značku, zvýšit její znalost a návaznou návštěvnost v centru. Vytvořili jsme širší vizuální koncept a nový kreativní koncept, převzali správu sociálních sítí, kampaní a eventů.
Úprava a rozšíření vizuální identity, tvorba kreativního konceptu, následná aplikace do tiskovin a též tvorba firemního videa tohoto zajímavého sdružení, které má za cíl pomoci českému průmyslu aplikovat nejnovější poznatky vědeckého výzkumu do praxe.
Strategie osobní značky, nová vizuálni identita a koncept komunikace skvělé koučky, kterou dobře známe.
Spolupráce na rebrandingu české značky v oblasti B2B, konkrétně TZB, vytápění a chlazení budov.
Dlouhodobá spolupráce na nové vizuální identitě a její implementaci v rodinné společnosti zabývající se kovovýrobou. Jedním z motivů změny byla potřeba modernizovat původní vzhled po 25 letech, s větším důrazem nejen na výrobu, ale i na projekční činnost tak, aby odpovídal představám následovníka zakladatele.
Vizuální identita a kreativní koncept osobního brandu akcelerátora Martina Hurycha a též název a identita jeho Zážehu:). Návazně řada vizuálů, ikon a subbrandů.
Nová láska – Harley-Davidson
Zamilovat se do motocyklů Harley-Davidson je velmi snadné. Pro nás to s každou novou kampaní platí dvojnásob. Ale jen my se o svou lásku dokážeme dělit s ostatními. Proto jsme rádi, že vám přinášíme o důvod navíc stát se součástí komunity H-D…
Lokální kreativní koncept nadnárodní značky, která slučuje majitele nezávislých stavebnin. Součástí spolupráce je též kompletní zajištění kampaně včetně správy sociálních sítí.
Identita je jen začátek / 3D Tech
Kdyby měl Leonardo DaVinci k dispozici 3DTech, co všechno by asi dokázal? Kolik z jeho přelomových návrhů by se z náčrtu na papíře stalo skutečností? Česká firma 3D Tech, věnující se rapid prototypingu, vlastní technologie, které pomáhají plnit i ty nejodvážnější plány. My jsme pro ně připravili kompletní novou firemní identitu, nový webu a dlouhodově spolupracujeme na PPC kampaních, správě sociálních sítí a kreativních konceptech.
Kompletní nová identitu a komunikační koncept Únětického pivovaru.
Cílem bylo vybudovat novou značku originálního prémiového regionálního piva. Pozitivní tým připravil řešení, které se inspirovalo grafickými přístupy první republiky aplikovanými do dnešní doby. Šlo o spojení tradice, moderní technologie, poctivého přístupu a reálného charakteru.
Výstupem byl logotyp, design manuál, materiály do hospod, etikety, billboard, web…
Pivovar obdržel řadu ocenění v anketách o pivo i pivovar roku.
Komplexní spolupráce na nové vizuální identitě tradiční rodinné české výrobní a technologické společnosti. Několikaletá implementace této identity do každodenního života firmy i jejích lidí…
Kreativní koncepty pro německou rodinnou společnost, která svými produkty pomáhá našim zahradám. Důležité je, že nejde o chemii, ale přírodní řešení. I proto je tonalita komunikace vtipná a laskavá…
Temr
Rodinná kamnářská manufaktura
Vytvořily jsme kompletní identitu pro sympatickou rodinnou firmu, která už po generace staví krby a kamna.
Krásná a náročná práce pro kreativní brand LASVIT. Vznikla sada tiskovin, která odráží světlo unikátní značky i produktů.
ICZ
adaptace vizuální identity
Dlouholetá komlexní spolupráce s naší přední IT společností započala změnou vizuální identity a pokračovala změnou veškerých tiskových materiálů, inzercí, časopisem pro interní komunikaci, tvorbou nového webu, …
Spolupráce na nové vizuální identitě, návazně příprava nového webu, SEO optimalizace a dlouhodobá správa PPC kampaní a sociálních sítí.
Nová vizuální identita a kerativní koncept pro výrobce poctivého nábytku z masivu.
Další z rodinných firem, která nám svěřila do rukou přípravu nové firemní identity, je TIVO. Česká společnost, která poskytuje zajímavé nebytové prostory a o zákazníky se stará, jako o členy své rodiny. Pozitivní ideou je proměnit část prostor na coworkingové centrum a domov pro startupy a jiné malé byznysy, které nevyžadují klasické kanceláře, ale zato ocení něco navíc.
Práce pro Tivo se držela pozitivního postupu. Vytvořili jsme logomanuál plný kreativních nápadů, zrealizovali jsme vše, co je potřeba do začátku a připravili jsme kampaň se sérií imagových vizuálů.
Třešnička na logu? Ale to důležité se odehrává uvnitř…
Sympatická rodinná firma, pro kterou jsme vytvořili kreativní koncept a novou firemní identitu. Epona Interiors je česká společnost vytvářející kompletní interiéry – od návrhů po realizace. Základní myšlenka, na které to stojí je – TO DŮLEŽITÉ SE ODEHRÁVÁ UVNITŘ… protože my pouze vytváříme prostor pro to, co je ve vás!
Koncept a sada tiskovin pro značku PRECIOSA, předního světového výrobce broušených komponent z českého křišťálu.
1/Naším cílem bylo, kromě budování povědomí, též inspirovat cílovou skupinu z řad designérů k možným novým a překvapivým způsobům užití řetězů Maxima. I proto jsme zvolili téma evoluce a motiv DNA, který řetězy Maxima zobrazuje jako základní stavební designový prvek.
Návazně jsme připravili koncepci inspirativních tiskových materiálů určených pro designery a návrháře od Číny až po Evropu.
2/Prestižní zakázkou byla tvorba prémiového magazínu pro módní návrháře. Jeho posláním je inspirovat designéry a představit jim nevšední díla světových návrhářů, kteří ke své tvorbě používají komponenty PRECIOSA.
Byla to výzva zejména pro kreativní tým, protože magazín se kromě angličtiny lámal také v čínštině! Art Director se tak musel zorientovat v patkových a bezpatkových znacích a potrénovat schopnost rozpoznat, kde končí jedno slovo a začíná druhé…
ABSOUT vodka
Lokální on-trade kampaně na podporu prodeje.
Absolut je značka s výbornou znalostí, kultovní brand s kreativním přesahem a zároveň určitou překážkou v konzumaci – luxus, odtažitost.
Cílem byla jednoznačně podpora prodeje.
Zároveň jsme chtěli přiblížit Absolut spotřebiteli, vytvořit reálný zážitek a změnit vnímaní zmíněné odtažitosti.
Pozitivní tým vytvořil lokální kreativní koncepty a mechaniky.
První byla postavena na magnetickém hlavolamu NEOCUBE. Kampaň proběhla ve stovkách vybraných barů a podniků po celé České republice. Jednoduchá a přitom účinná mechanika byla velmi úspěšná, proto se v následném roce zopakovala a též adaptovala pro slovenský trh.
Druhá promovala limitovanou edici Glimmer, která byla postavena na broušené lahvi a s tím souvisejícími lomy světel. V návaznosti probíhaly umělecké kolaborace s řadou zajímavých českých umělců.
COSMOPOLIS
Logotyp pro knižní edici beletrie vydavatelství GRADA. COSMOPOLIS zahrnuje knihy populárních žánrů od dramat až po červenou knihovnu. Tomu odpovídá i barevný kód jednotlivých žánrů. Dohromady tak vytváří siluetu moderního města – místa, kde se také potkávají různé názory i kultury a navzájem se doplňují.
Protože je občas pozitivní zvednout zadky od počítače, pustili jsme se do podpory extrémních závodů SPARTAN RACE a BAHŇÁK. A rovnou do celé šnůry od května do září.
A jaký by to byly závody bez pořádného kusu oplatky plné ořechů a zmáčené na kost v čokoládě? LINA od Sedity byla to pravé ořechové. A díky ní jsme podporovali všechny, kteří měli odvahu a odhodlání projít si tratě plné překážek a bahna. Prostě fandíme celemáčeným!.
Pozitivní tým realizoval pro Walmark mnoho televizních spotů. Mezi ty nejúspěšnější a světově nejdéle nasazené patří koncept pro značku Urinal Akut, která běžela v rámci exportních zemí úctyhodné čtyři roky.
Jednoduchá, univerzální, ale přesto výstižná zápletka našla pochopení napříč širokou škálou zemí, které obvykle preferují rozdílné komunikační apely. Kromě úspěšného televizního spotu agentura rovněž produkovala klíčový vizuál a sérii POS materiálů do lékáren.
AmbitionPro – koncept
V AmbitionPro říkají: „Když chceš začít něco měnit, začni u sebe“. My říkáme: „Začni u svých zákazníků“. A tak vznikl kreativní koncept, který se snažil vyhnout zavedeným klišé v segmentu koučingu a osobního rozvoje…aportování nám nikdy moc nešlo. 🙂
Kompletní komunikace pro Jack Daniel´s.
Off trade, on trade, ATL, letní festivaly, spotřebitelská soutěž, online komunikace.
Agentura navázala na klientův koncept Stůj si za svým, který pro Jack Daniel´s Summer specifikovala jako Když víš, co v životě hledáš, jdeš najisto. V rámci letní kampaně zpracovala sérii POS pro off trade a materiály pro on trade, v rámci něhož dále realizovala spotřebitelskou soutěž. Pozitivní tým rovněž adaptoval a natextoval televizní spot, který běžel na televizních obrazovkách v rámci letní kampaně a byl oceněn v rámci MaM hodnocení jako druhý nejlepší v daném měsíci. K létu neodmyslitelně patří také letní hudební festivaly, na kterých 1P zajišťovala kompletní promo servis.
Launch Jack Daniel´s Tennessee Honey – Pozitivní tým pomohl v rámci spolupráce s JD vstoupit na trh medovému Jackovi. Agentura pořádala launch party pro obchodní tým, fotila vizuály pro reklamní materiály a vymýšlela mechaniky oslovení zákazníků v rámci letních festivalů, které také následně realizovala. Na podzim organizovala roadshow po českých barech a adaptovala televizní spot Jack Daniel´s Tennessee Honey.
Kromě výše zmíněných aktivit 1P také spravovala facebookovou stránku Jack Daniel´s Czech republic a na této platformě rovněž pořádala drobné soutěže.
Bacardi série
Kreativní koncept a on-trade kampaň
Značka s vysokou znalostí, ale nižším top of mind a nevyhraněným charakterem.
Cílem bylo ukázat, co je Bacardi dnes a proč jej pít. Definovat charakter brandu.
Pozitivní tým vytvořil lokální kreativní koncept a mechaniku postavenou na osobnosti netopýra – KALONĚ a jeho velmi specifického a zlobivého charakteru, se kterým se může ztotožnit řada lidských kaloňů…
Promotion Noc s Kaloněm s aktivním týmem proběhla ve stovkách vybraných barů a podniků po celé České republice. Mechanika se dále adaptovala a použila i na letních festivalech.
Součástí realizace byla i správa FCB profilu a microsite.
Slevín
Již starší realizace. Slevín pro svůj další růst potřebuje vybudovat silný brand, který jej výrazně odliší od konkurence. Cílem kampaně bylo především posílit brand Slevín.cz a dát mu jasnou tvář.
Pozitivní tým připravil komunikační koncept postavený na osobě Sl.Evy, ikonické komikové hrdinky, která pro zákazníky vybojuje ty největší slevy a zároveň bude dohlížet na kvalitu služeb.
Koncept je rozehraný do série tři základních motivů odpovídajících zároveň třem klíčovým kategoriím – cestování, nákup zboží a restaurace.
V přímém sousedství Golfu Hostivař vyrostl moderní projekt rezidentních domů. V krásné a kvalitní lokalitě, přímo u golfového hřiště.
Připravili jsme koncept komunikace s cílem představit nový projekt primárně návštěvníkům Golfu Hostivař.
Řešením byla atypická outdoorová kampaň podporující bydlení v sousedství golfového hřiště s hlavním sdělením Buďte tady jako doma. Klíčový je dvojsmysl sdělení, týká se jak bydlení, tak hřiště samotného. V duchu headlinu byly použity domácké prvky v absurdním kontextu – prostě ve veřejném prostoru, ale jako doma.